torsdag 20 januari 2011

Kollar på the Hills...

Dram, drama, drama. Är glad att mitt liv inte är lika hysteriskt. Asså seriöst, o r k a.

Börjar jobbet sent idag, 14.45-21.15. Skönt, det är mycket lugnare på kvällarna och jag känner mig mer harmonisk. Sen så är jag inte direkt någon morgon människa, har alltid svårt att somna om jag går och lägger mig tidigt.

Såå.. sen till dagens I-landsproblem.. Va F*N ska jag ha på mig idag?! Bläää varför får man inte ha myskläder till jobbet :/... Aja... Ska försöka köpa lite business-kläder så fort jag får råd. Det viktigaste helt klart är ett par schyssta klackar som funkar till jobb/drinkar efter jobbet. Inte för höga, inte får låga - men ändå bekväma. I want louboutins baby!

Älskar dessa, färgen är gudomlig! Perfekta nu till våren/sommaren, dock lite höga kanske... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar