onsdag 19 januari 2011

Ang utbildningen..

Jag bad min kontaktperson på universitetet, via mail, att ringa mig på måndag istället. Han ville ju typ att jag skulle bestämma mig över en natt, men så jävla lätt är det inte!! Jag måste ringa csn, kolla så att jag verkligen kan få studiestöd. Sen vart ska jag bo, har jag råd med det, hur länge kommer jag att bli kvar i London, hur ska jag göra med Hugo? Det är så himla många frågor som behöver svar, och jag vill absolut inte känna mig tvungen att skriva på något när jag inte riktigt har kollat upp det och vet till 100% vad det innebär. Undrar om det finns nån liknande utildning i Sverige.. Fan.. Jag vill ju till mitt älskade London...

<3

Happ... Aja...
Ska ut med bajsungen nu, sen ska jag träna innan jobbet.
Tjohejs.

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul Angelica :) Då kommer jag komma och hälsa på dig lovar jag :) Allt bra med dig annars?
    Puss Johanna BEckerdal

    SvaraRadera
  2. Aaaw <3 Hhih jaaa har inte bestämt mig ännu, måste veta att jag har råd bara!

    SvaraRadera