fredag 21 januari 2011

E så jävla sugen på en blackberry.

Loves it!

Har dock inte råd typ. Fick en räkning från CSN på 1635 kr... Tack, verkligen. Ni kunde inte skickat den tidigare så jag kunnat förbereda mig?! Jag ska betala sammanlagt något med 6700 kr (tror jag det var) detta året. Kuul... Varför får jag inte bara månadsfaktura? E-faktura liksom? Det blir så himla jobbigt att ha det på det viset som de gjort nu, man måste hålla reda på vilket datum på året en av fakturorna måste betalas. Å sen... Asså 1635 kr är skitmycket för mig. Ska köpa nytt busskort nästa månad också. Asså jag vet seriöst inte vad jag ska göra, jag mår skitdåligt. Jag vill bara gå å fixa mitt hår så jag slipper se störd ut, men nejda... Jag har knappt råd med någonting. Jag hatar att leva såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar