torsdag 5 augusti 2010

Veckan hittills...

Jahapp... Då va veckan snart slut då! Första veckan på Telia! Förträffligt trevligt må jag säga, känns som jag är tillbaka i gymnasiet å har börjat i en ny klass. Vi har jääävligt sköjj!

Mer tänker jag inte berätta, för vad som händer på Telia angår inte vem som helst. Det kan ju va en "telenorare" som sitter här å läser och rapporterar till högste chefen, who knows?!

Annars då... Jo, jag känner mig fet å ful. Jag hatar mig själv. Vad jag än tar på mig ser jag ut som ett svullo. Varför kan jag inte bara va som Kenza?! Naturligt smal... Aja... Antar att jag fick "the bad genes"... Eller rättare sagt... Jag borde nog dra ner på all cola jag dricker eheheheh... Men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag e cola beroende!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar