måndag 23 augusti 2010

Nösunds havsbadspa i helgen!

Har glömt berätta att jag var på spa i helgen! Jag och min pojkvän fick det i förlovnings-/20-års present till honom. Det var ett present kort där det ingick:

* Vistelse i spa-avdelningen
* 3-rätters supé
* Boende för 2 pers, 1 natt
* En cider/öl på rummet

Utöver detta betalade vi för det vi drack. Eheh... Vilket gick på 849 kr!!! Vilka alkisar vi är hahah. Neee da... Vi köpte faktiskt lite dyrare vin till middagen som var anpassad efter varje måltid, å det var väl där som priserna skenade iväg.

Hur som helst! Här kommer iaf lite bilder därifrån!

Nösunds värdshus och orangeri

Jag på vårt rum! Hade finaste havsutsikten! (till höger på bilden)

Här är då spa-anläggningen (separat byggnad)


Varma pooler.

Jag vid middagen.

Jahapp... Då vet ni det också! Nä nu ska jag slappa...
Ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar