måndag 9 augusti 2010

Ont i hövvet å syyyykkk :'/

*Snyft* Jag hostar, nyser, svettas, fryser, slemmar (haha) m.m... Naaaat gooowwwd. I hate it. Gick till jobbet i alla fall imorse. Tog mitt första samtal idag! Det gick kalas (enligt mig höhöhö)!

Sen vill jag be om ursäkt ifall jag sällan skriver mycket här i bloggen, utan bara snabba uppdates, men jag har så nedrans mycket att göra på dagarna (speeelaaaaaaaa XP) så jag hinner inte sitta här å ordbajsa. Ska göra det iaf några dar i veckan, me promise. Som nu. En massa skitsnack, det gillar vi!

Ja... Jag ÄR barnslig, har alltid varit det. Lekte med Barbie tills jag slutade 9:an.

Fan nu sprätter jag snor på hela tangentbordet! Jävla sjukdom, far åt hilvedte!


Usch, höll på å spy när jag såg den här bilden. Min mage är inte sig själv sen igår. Eheh... Inflyttningsfesten satte sina spår. Skulle tvätta å allt, redan kl 12, å det kändes hela tiden som jag, rätt vad det var, skulle sprutlackera väggarna i tvättstugan. Eeuuuuuuuh X_x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar