onsdag 25 augusti 2010

FÖRLÅÅÅÅTTT!

... Att jag inte skrev igår, men jag orkade fan inte.

WIIIEEE, jag fick 8500 kr i lön istället futtiga 4000 kr som jag så stenhårt trodde på först! Ska unna mig en dyr "ny" jacka idag. Hittade en på blocket som jag gillade så jag tänkte "varför inte?" . Ska hämta jackan senare ikväll.

Happ... Ska laga middag snart... sitter å småäter lite godis sålänge. Asså, ja kan typ inte hålla mig borta från skafferiet när jag kommer hem. Det går av automatik liksom, hehe. Någon som känner igen sig?

Vi hörs gott folk!
KRAM

P.S Var inte rädda för att fråga mig saker om ni inte förstår vad jag menar (jag kan skämta lite eum... konstigt ibland), å det går jättebra att vara anonym. NJEEHEHEHE "Hej jag heter Jonas och vill vara anonym" XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar