söndag 1 augusti 2010

För er som inte vet...

... Älskar jag TV- och datorspel. Vi köpte ett nytt Xbox 360 slim i helgen, så jag har roat mig med att spela Darksiders.
Inte för de känsliga direkt höhö.

För övrigt har jag (äntligen!) tömt lägenheten på lådor, så nu ser det faktiskt riktigt hemtrevligt ut. Skönt att gå å lägga sig med gott samvete också, ingen disk, städat och nyduschad. Kan inte bli bättre!

Imorgon börjar jag mitt nya jobb, så kommer antagligen å ligga lite lågt här, men ska försöka hålla er uppdaterade så gott det går! Kommer nog va rätt mör i skallen, ska gå 5 veckor utbildning till att börja med, innan jag kan sätta mig och ta emot samtal som Telias kundtjänst.

Nej fy va sent det blev ikväll, nu måste jag verkligen sova!

Ha d bra!
Haaaaaaj

2 kommentarer:

  1. jaha, så nu finns det xbox 360 SLIM också... ska de man har aldrig vara nog?!?! :P

    men men ^^ puss angel min sötis anka <3

    SvaraRadera
  2. Haha näääe det är faktiskt aldrig nog! XD

    SvaraRadera