söndag 22 augusti 2010

My new babies!

I'm IN LÖVE! Igår när jag satt med syrran (som sleepade over) så kom scorette-reklamen. Det var inte vilken reklam som helst. Jag såg till min häpnad att de hade skorna jag alltid letat efter (trots att jag inte ens vetat om det själv, förrän nu). Sååå... First thing in the morning, tog nya cykeln (som jag fick av M&P) till Frölunda Torg och blev stolt ägarinna till det sista paret i strl 40. YAY!

Wear with knitted socks, and you're totally IN!


Älskar den blåa färgen... Haaaa...

Japp, vad mer har hänt idag då... Jo! Jag har haft 20 års kalas!

Det här fick jag (ska försöka minnas):
* En cykel (av M&P, egentligen i onsdags)
* SKORNA (Min pojkvän skulle betala dem, för han har inte köpt någon present till mig hihih)
* En snygg tillbringare
* 4 st Filippa K-muggar till samlingen
* EN MALM BYRÅ FRÅN IKEA, WIIIEEE
* Presentkort på Raglady by Tara (I like!)
* Lakan
* Pengar

... m.m... Är sämst att komma ihåg vad jag får, speciellt på julafton. Dan efter typ: "OMG jag FICK EN SÅN! Det hade jag glömt!" hahaha XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar