söndag 7 mars 2010

Söndag... eller?

Börjar redan glömma bort vilken dag det är! Hihi, nej men...

Idag har jag inte hunnit med så mkt än, men badat Hugin har jag iaf gjort:

Har även hunnit äta en god brunch, i form av broccolipaj, som min mamma kom hit och gjorde tillsammans med min syster igår. VÄRLDENS GODASTE! Tack mamma!
Dagens planer:
  • Ev. åka och shoppa lite
  • färga håret
  • klippa håret på min BF
  • klippa Hugin lite där det behövs
Nu blir det att se klart på New Moon och mysa med min pojkvän! 

Vi hörs!
Pöwwwsssiiissaaawwwrrrr

2 kommentarer:

  1. aaawie haha, göll-boll. ville han inte vara ren eller? :)

    SvaraRadera
  2. Jooo det vill han nog, men att vara blöt är rätt jobbigt. Han är väldigt otålig i duschen, fast han tycker om att bli fönad och borstad efteråt. Men när jag är klar med det och låter honom gå, då rullar han sig och grejjer å låter som en galning! XD Brukar bara föna lite så att han inte är helt pissevåt. Då blöter han ju ner hela lägenheten! :P

    SvaraRadera