onsdag 17 mars 2010

Har vart på IKEA...

Älskar presentkort, man kan "handla gratis" hehe, nej men. Det är helt underbart att plocka fram dem när pengarna börjar ta slut i plånboken. Idag blev det IKEA-prestenkort som användes. Önskade mig inprincip bara presentkort därifrån i julas. Perfekt när man precis flyttat hemifrån och inte har pengar över till möbler, gardiner, ljus m.m...

Det jag kom hem med idag var
  • Ljushållare
  • En tavla 
  • Ett stort doftljus
  • Trattar 
  • Ett rosa lakan
  • Smörknivar
Sen minns jag inte om det var något mer... Det var det säkert.. Jag är väldigt glömsk när jag handlar mycket saker - typ Ullared. När jag väl kommer hem minns jag knappt hälften av vad jag tryckte ner i shoppingkassarna. Det är som att ha julafton en gång till om året!

Nu ska jag snart ut med Hugin, men ni får ha det så bra tills vi hörs igen!
Pöwisssii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar