torsdag 4 mars 2010

Har sagt upp mig idag...

Japp... Nu var min tid som säljare över. Efter 5 veckor gav jag upp. Jag kommer inte att komma upp i 8 sälj/dag, så det var bara en tidsfråga innan jag hade blivit uppsagd av bolaget ändå.

Från det ena till det andra... Vår älskade Pepparkakan (a.k.a. Kakan) har nu lämnat oss. R.I.P. min underbara ängel! Förstod redan dagen innan att det inte var långt kvar, men det fanns inte så mycket jag kunde göra. Lilla Kakan... Du var ett riktigt charmtroll, alla älskade dig! Vi kommer inte att glömma dig!

En positiv sak är i alla fall att jag har slutat röka! Yey! Känns jättebra/hemskt jobbigt. Men lite extra pengar i plånboken peppar mig att inte vilja tända en stinkpinne igen.

Vi köpte en ny gerbil idag, så Puffen slipper va ensam. Kinapuffen och nykomlingen Pärlsockret (a.k.a. Pärlan) har nu då intoducerats för varandra, och det var inte med förtjusning vill jag lova. Äh, så var det förra gången med Puffen å Kakan. Det var KRIG. Så... Det kan väl inte bli så mycket värre den här gången. Inom några dagar är det säkert frid och fröjd.

Nej nu skall jag njuta av arbetslösheten och glo på TV.
Pöwssiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar