tisdag 16 mars 2010

NU FÅR DET VARA NOG TJEJER!

Asså?! SERIÖST! Sluta vara så himla elaka mot varandra på internet! Jag sitter och läser bloggkommentarer hos andra bloggare väldigt ofta, och vad ser jag?! Ni kallar varandra bitch, hora, äckel, fetto... LÄGG AV. Ingen är bättre än någon annan.

Bloggvärlden har gått FÖR långt.

Ni borde stanna upp, tänka efter, varför ni skriver som ni gör. Det hjälper inte att vara avundsjuk på någon annans liv, gläd dig åt henne istället och försök göra det bästa utav ditt eget. Alla kan inte få alla sina drömmar uppfyllda, så gläd dig över de drömmar (stora som små) som du faktiskt får uppleva. Kanske en konsert med favvobandet, en dejt med snyggaste snyggigen... m.m...

Så sluta vara så elaka och börja sprid lite glädje omkring er istället!

Från mig till er - en STOR kram!

3 kommentarer:

  1. HELL YEAH!! tjejer kan vara så elaka, får mig ibland att bli lite besviken på det egna könet. ibland känns det verkligen som om vi är de bästa på att vara 'genomtänkt elaka'. usch och bläh

    SvaraRadera
  2. Ja huh... Jag förstår inte hur man ens kan skriva så elaka saker om någon. Det spelar ingen roll om man är anonym eller inte. Alla borde behandlas med respekt!

    SvaraRadera
  3. Bra skrivet! Håller med helt och hållet!

    SvaraRadera