onsdag 10 mars 2010

Inspiration...

Jag har ÄNTLIGEN hittat tillbaka till mitt gamla jag... Ett jag, fyllt av mystik och kärlek till naturen. Enda sen jag var 12 år har jag varit intresserad av magi och allt som anses "övernaturligt". Jag innehar tarotkort, kristallkula, rökelser, böcker, stenar... Allt möjligt som man kan tänkas behöva.

De flesta av er känner nog inte till mitt gamla riktiga jag. Ni har lärt känna en tjej som nästan alltid var bäst på alla prov och som var smal och ganska lågmäld. Det är inte jag. Ok, visst jag gillar att vara bäst, men jag är INTE lågmäld. Jag är ALLT annat än lågmäld. Jag älskar att vara med andra människor, då mår jag som bäst. Jag klarar bara att vara ensam hemma i ett dygn, sen blir jag GALEN.

Djur är min stora passion, och jag ser hellre att min hund mår bra, än att jag gör det. Att se honom lycklig är bara så himla underbart...

Nu skall jag spå min pojkvän så jag hinner tyvärr inte skriva mer!

Men om i vill ses, kom till Sticky ikväll vid kl 20!
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar