tisdag 23 mars 2010

En... Arbetslös... Tös...

Japp. Nu är jag arbetslös - igen. Sa upp mig efter 2 dar. F2F är inte min grej. Kände mig jättedum samtidigt som jag hatar att pracka på folk saker. MEN! Nu har jag iaf testat det, så nu kan ingen säga att jag inte har försökt!

Fick lite tider på hunddagiset i april + har kanske ett annat jobb på G (OBS! Inget sälj-/värvarjobb! YEY!). Sommarjobb har jag också fixat så det e chill. Gött kött liksom.

Skulle vilja plugga i höst men... Vad fan ska jag plugga? Japanska kanske... Men jag vill plugga nått så jag kan få ett jobb, NUUU TACK! Skulle vilja tjäna 20000 kr i månaden innan skatt iaf. Då hade jag vart fett nöjd.

Skall sätta mig och läsa mina nya böcker som kom idag. I lööööve att handla på nätet. Men det är lätt hänt att man klickar hem lite för mycket och en del onödiga saker, men vafan. Lite måste man väl unna sig, eller?

"Eller hur?!"... Standard-telfonförsäljar-frasen-nr-1.

Skit ner er
Bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar