fredag 19 december 2008

Hej!

Jag har startat flera bloggar, men det blir liksom aldrig att jag fortsätter att blogga. Efter ett tag tröttnar jag på min blogg och startar en ny. Den här däremot... den tänkte jag att jag skulle fortsätta med. Dessutom har jag mer tid för det just nu. Idag är första dagen på jullovet. Jag, min pojkvän och min syster har precis fikat lussebullar, pepparkakor och knäck. Det var jättemysigt. Nu sitter de och flätar mitt hår. Jag älskar när någon pillar med mitt hår, det är så himla skönt.

Om typ en timme skall jag åka tillbaka in till stan, jag ska gå på danspass på Friskis&Svettis med en kompis. Det är första gången jag testar danspass. Jag brukar träna skivstång, skiv/kondition eller vanlig medelgympa. Sen brukar jag springa också på mornarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar