tisdag 23 december 2008

Bara EN dag kvar!

I de flesta familjer där barn ingår är det antagligen fullt upp vid det här laget. Skinkan skall grillieras, granen skall pyntas och barnen kan knappt bärga sig tills imorgon då tomten äntligen kommer med julklapparna. Jag minns när jag var mindre. Julafton... bara ordet fick det att glittra i mina ögon. Det är nästan likadant nu, men jag har lugnat ner mig lite vad gäller julklapparna. Förr var det ju dem jag såg fram emot som allra mest. Idag är det något annat, att kunna vara tillsammans med mormor, farmor och alla andra och bara mysa. Det är det som är julafton för mig. Jag behöver inga julklappar. Den finaste julklappen är all glädje och kärlek som mina släktingar och vänner ger mig. Jag älskar er allihop, otroligt mycket!

Till min älskling vill jag bara säga... Du... är allt jag behöver för att må bra. Din röst får mig att vilja fortsätta kämpa, dina läppar får mig att vilja fortsätta leva och din famn får mig att aldrig vilja sluta älska. Hat existerar inte. Kärlek är den starkaste kraften på jorden. Det är också den gåvan, du gett till mig, som gör att jag är den lyckligaste tjejen i hela världen. För mig är du mer än perfekt. Glöm aldrig att jag alltid finns här för dig, så som du alltid finns där för mig! God jul, älskling!

Och god jul till er alla andra därute! Njut av dagen och se till att sprida glädje och kärlek så får du det också tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar