lördag 27 december 2008

Det var den julen det...

Tiden går så otroligt fort. Jag kommer ihåg i november när jag tänkte att det var hur långt tid kvar som helst till julafton. Det sa bara "SWOSCH!!!" så var allt förbi. Sån tur är lämnades julklappssäcken inte tom, när alla julklapparna blivit utdelade fylldes den istället med härliga minnen, den här julen gjorde sig definitivt minnesvärd. Jag är så otroligt lycklig som är omgiven av så många underbara, roliga och kärleksfulla människor. Det är ni som gör julen!

Imorgon fyller min älskling år och då skall vi ut och äta middag och sedan skall vi gå på bio. Det bästa jag vet är att vara med honom, varje ögonblick ger mig glädje för livet. Varje gång han ler mot mig blir jag alldeles varm inombords och han har lärt mig att jag är perfekt, precis som jag är. Jag hoppas att du förstår hur mycket det betyder för mig. Du utförde mirakel, du lärde mig att se igen, att se att världen är så mycket mer... Tack älskling... tack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar