fredag 17 juni 2011

Tävling - Juicy Couture!

Okej, jag fullkomligen ÄLSKAR juicy så var ju bara tvungen att vara med i DEN HÄR tävlingen!

Här är min motivering:
"Sucker för söta drinkar, partypingla och kvinnan med de rätta kontakterna, så skulle man kunna beskriva mig, Viva la Juicy! Mina största intressen är mig, jag och mig själv. Jag satsar allt på de hetaste IT-prylarna och blandar med budget. Mode för mig är något kreativt, balans mellan mig själv och haute couture. Du skulle aldrig se mig varken i 100% lyx eller 100% ullared, utan med min Louis Vuitton i högsta hugg tar jag över världen i Juicy, converse och en klänning från H&M. Don't forget - Det är detaljerna som räknas, så sätt på dig dina marc jacobs örhängen för nu kör vi!"

 Woop, woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar