söndag 19 juni 2011

Min nya Juicy Couture-mysdress!





























<3

I knooooow, bad bloggning men har fan inte orkat. Palla skriva när man inte har nått vettigt å skriva om liksom. Dagens schema har bestått av shopping @ Nääs Bomullsfabriken, Bodypump och poolparty på Hornbach ("tomatajaj jippiejippiejääääh")... X_x... Well, poolparty å poolparty hehe det regnade och vi skulle bara köpa en kruka till mitt rosa träd på balkongen.

IIIIIh midsommar nästa vecka!!! Taggade?!?! Tänker nog köra min blommiga Nellyklänning och dansa sönder med min syrra, GIRLS NIGHT OUT! Lär ta converse eftersom det antagligen kommer att bli aningens vingligt framåt kvällskvisten. Jobbar hur som helst fram till kl 18.15 så innan dess måste jag hålla mig nykter, men sen jävlar! :P

Saknar mina jobbarkompisar! Det ska bli så jävla kul att träffa alla imorrn igen!!!! <3<3<3<3

TTYL

XoXo
Angelica

4 kommentarer:

  1. yeah girls night yeah!!!! get crazy get loud! vi ska köra värre än dom xD PUUUUUSSSS! <3 jag vill bara gå och lägga mig så att det kan bli måndag, så jag kan lägga mig och det blir tisdag... och sen fredag <3<3<3

    SvaraRadera
  2. och superfin mysdress förresten!!! :D:D godnatt söstra mi! <3

    SvaraRadera