måndag 13 juni 2011

Sjuk... I huvudet??

Har vart hemma en vecka nu, å nu blir det en vecka till. HATAR att inte kunna träna, HELVETE vad arg jag är... Har roat mig med att kolla på typ 1 000 000 filmer och gå snigelpromenader med hunden.


Sry typ om min näsa ser asfet ut men den e så himla svullen, kan knappt andas :'/


Chanel Mimosa öf cöööörse.


Älskar min filt... Myyyys och knarkar kaffe i Filippa K muggar, as usual.

BTW folks, min OnePiece e såld så ni kan sluta maila om den nu! Hade tänkt köpa en juicy när den blev såld men det visade sig att det blev lite dyrare än vad jag tänkte så jag väntar med det och statsar på lite smågrejjer istället och ett par nya nude killerheels! Kollar Louboutins på blocket nomnom!

Har förresten börjat skriva en bok. För er som är intresserade så är det en självbiografi och jag vet inte hur lång tid det kommer att ta, men jag kommer att skriva på den så får vi se om det är något att ha när det är klar. Känns dock som att den inte KAN bli klar eftersom den i så fall skulle bli flera tusen sidor hehe. Nej men... Får väl börja med iaf 200 sidor eller nått så får vi se vad det blir av den. Där kommer jag definitivt inte att hålla inne något utan där har ni 100% Angelica, inside and out. Det är typ som att man viker ut sig fast i text, LOVE YAAAOOO!

Boken kommer dock ha en lite dyster stämning över sig eftersom jag är en ganska djup person, är ofta deprimerad och jag kommer skriva mer personligt däri. Så ni får hålla ut tills den publiceras (om den publiceras) om inte så kommer den iaf att finnas för mig. Mitt eget liv samlat i en självbiografi, for me and only me. 

Nej nu ska jag se klart på Sex and The City-boxen en gång för alla.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar