tisdag 7 juni 2011

Jag önskar jag kunde vända ut och in på mig själv...

... för er, så ni fick veta allt om mig. Jag önskar att jag kunde berätta mina innersta hemligheter utan att bli dömd och förföljd av det jag skrivit. Det är sjukt jobbigt för mig att hålla alla mina tankar inom mig. Tidigare har jag kunnat dela med mig av alla mina känslor här men inte nu längre. Det gör mig både arg och ledsen. Men snart, snart ska jag se till att jag kan skriva som förr igen. Passionerade, glödande och förtrollande texter skall ta form framför mig på skärmen. Fasen va längesen det var jag skrev en dikt. Kanske skulle börja fila på en....

Gamla bilder på mig m.m:

 Tänkte hur som helst visa er min midsommarklänning som jag suktat efter så länge! SKYNDA FYNDA, 40% på b la denna goding hos TinTinStyle!

LOVE, LOVE, LOOOOOOOOOOOOVE!!! Odd Molly in my <3

Vad ska ni ha på er på midsommar? :)

XoXo
Angelica

1 kommentar: