fredag 3 juni 2011

Midsommarplaner.

För första gången på länge har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra på midsommar. Tidigare har jag brukat vara med familjen, äta gott och leka lekar hos någon bekant eller liknande. I år kanske det blir party på Donsö eller mys hemma i någons trädgård. Synd att jag inte har ett hus själv, då hade jag hyrt värsta partytältet och dansat sönder hela natten. Fatta va grymt. Men det får inte vara ett sånt där fult partytält som ser plastigt ut, det ska vara coolt, STORT och öppet så att det inte blir instängt och fuktigt. Hade ju inte velat köpa ett men man kan ju alltid hyra, jobbigt å hitta nånstans å förvara det hemma liksom hehe.

Snyggaste partytältet

Hur som helst, idag är det fredag, toppenväder och go stämning på jobbet. Hoppas jag får sluta tidigare så jag hinner lägga mig och gotta i solen en stund innan gymmet.

Vad ska ni göra en dag som denna?

Kram
Angelica

1 kommentar:

  1. Börja packa, överväga om jag ska skada några idioter och antaligen ta det lugnt.

    SvaraRadera