torsdag 19 maj 2011

OMG KISSIE! (Hoppas hon läser detta)

Det här har gått för långt.

Asså, snälla, får jag bjuda på en pizza?!!!! Du behöver kalorierna kvinna! Snart tynar du bort helt! Det är lättare att svälta sig än att börja äta normalt igen, jag vet...

Du måste lära dig att se dig själv i spegeln som du verkligen ser ut. Om du tittar dig själv i spegeln just nu så lovar jag att du kommer se ett fetto, men resten av världen ser dig för vad du har blivit, ett skelett!!!!!!!!!!!! Jag tror du gömmer dig bakom bloggen, du skriver alltid så himla positivt om allt och får det att låta som du mår hur bra som helst. Jag tror inte för fem öre att människan på bilden mår bra. Jag lovar att hon ligger och gråter och har ångest flera gånger i veckan, precis som jag gjorde. SÖK HJÄLP INNAN DET ÄR FÖRSENT! Alkohol är ingen utväg heller, du kan bli alokoholist om du försöker dämpa din ångest med alkohol, tro mig jag känner igen alla dina beteenden, och det ser inte bra ut!

Snälla, för dina nära och käras skull, TA HAND OM DIG!

2 kommentarer:

  1. Jag blir inte rädd för skräck filmer, de tråkar ut mig.
    Men det där? Det är fanimig det läbbigaste jag sett på jävligt länge.

    SvaraRadera
  2. Är det bilden verkligen äkta, ser hon ut så nu förtiden?? OMG!!

    SvaraRadera