torsdag 26 maj 2011

Chanel Mimosa 577.

My love <3




























Depends gelekit + Chanel Mimosa 577.

Vet niiii vaaaad?! JAG SKA GÖRA EN WALK-IN-CLOSET HEMMA!!! <3<3<3<3 Har redan tänkt ut vad jag ska ha för tapet och så men kom gärna med tips till hur jag kan inreda! Rummet är ganska stort och avlångt så jag tänkte ha kläder och skor på ena sidan bara. På den andra ska jag ha en STOR spegel och sen ska jag ha en avlång pall i mitten så man kan sitta på den och prova skor innan en utgång t ex. Vid fönstret ska jag ha mitt skrivbord med en iMac... Har inte köpt någon än... Någon som har den gamla vita till salu? HÖR AV ER! Här nedan är rummet jag ska göra det i:




























Tänkte alltså ha kläderna där sängen står nu och spegeln på motsatt vägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar