tisdag 3 maj 2011

Att äta med ögonen.


På torsdag är den miiiiin <3

För tillfället sitter jag och dregglar på juicycouture.com. Älskar hela Daydreamer kollektionen, vill ha ALLT!

Vet att jag har vart sjukt tråkig senaste tiden, men jag har haft så himla mycket att fixa inför resan, med jobbet, träning, hund m.m... Till råga på allt har jag gått å blivit döförkyld. Attans...

BTW, kommer inte att ha med mig någon dator till London, bara så ni vet. T o m min älskade Blackberry får stanna hemma, tar bara med mig min iPhone (lööööve flygplansläget, använder den typ som en iPod).

Hur som helst är jag sjukt jävla lycklig för vad som komma skall och det ska firas med en flaska rosé!

BYE SWEDEN, HELLO LONDON! <3

1 kommentar:

  1. Hej, fin blogg! :) Kan inte du snälla hjälpa till med att få ihop en rabattkod så att jag kan köpa mina studentskor :) De har ett bra erbjudande nu, kolla på länken här http://skonamig.blogg.se/
    De har massa fina skor!
    Tack!! Kram

    SvaraRadera