fredag 27 maj 2011

Big Brother 2011 - Vem vinner och vem försvinner?!

Själv hejjade jag faktiskt på Gurkan. Tyckte han var en otroligt skön person som har haft det svårt i livet och definitivt förtjänade att vinna (tyck som ni vill, men det här är vad JAG tycker). Jag blev jätteledsen när han åkte ut efter att ha röstat 2 gånger för att få ha honom kvar i programmet.

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vem jag vill ska vinna... Kanske.. Martin? Eller Simon? Men jag är inte helt säker. Inte Sara iaf, jag tycker hon e lite för snobbig och bortskämd, sry girl men så e d.

Vem tycker ni ska ta hem det hela?












XoXo
Angelica

3 kommentarer:

  1. STÄLL EN FRÅGA TILL MIG SOM JAG SVARAR PÅ IKVÄLL PÅ VIDEO BLOGG! SVARAR PÅ ALLA FRÅGOR!!!!

    SvaraRadera
  2. Vem bryr sig?! Det här är min blogg INTE DIN!

    SvaraRadera
  3. Skriv en sånn kommentar igen och jag tar bort ALLA dina kommentarer!

    SvaraRadera