söndag 29 maj 2011

Om det är något jag flippar på...

... Så är det folk som gör reklam för sina egna bloggar i kommentarerna! SERIÖST?! Hur lågt kan man gå?! Ja ba "jaa! en kommentar" å sen ba "GÅ IN PÅ MIN BLOGG WWW.BLOGGENMIN.SE OCH TÄVLA NU!"... Eller nått...

VEM BRYR SIG?!
Jag blir så jävla förbannad.

Har lust å ba spärra min blogg för alla idioter så jag bara kan ha den för mig själv så att jag kan gotta mig bland mina innersta tankar och hemligheter, för TRO MIG, jag har allt velat skriva en hel del här men mycket måste man hålla inne med tanke på att det alltid finns någon som bara letar efter minsta lilla så de kan göra livet ännu mer surt för en. DOOOOOH!...

Ni får bilder på min pimpade balkong imorrn.
Bajs.

1 kommentar:

  1. Det är likadant på Youtube; många blir vän med andra bara för att bli så kända som möjligt. Personligen finner jag detta barnsligt och enarverande.

    SvaraRadera