lördag 12 juni 2010

Stökigt värre i mitt vardagsrum/sovrum.

GUTEN MORGEN ALLE LEUTE!
Såhär gla är jag idag:
Såhär stökigt är det i mitt vardagsrum (delvis p g a flytt):
... Och sån här ful utväxt har jag i mitt hår. Usch... Måste ringa frisören.
Tänkte jag skulle göra det ännu lite ljusare, mitt hår ser fortfarande svart ut, utom i starkt solljus. Vill helst göra det hos frisören, för å vara på den säkra sidan, kosta vad det kosta vill!

Idag ska jag först och främst på min kusins kalas klockan 13. Ska åka med mormor (i hennes bil, eftersom min kusin bor utanför stan) så jag ska snart masa mig iväg dit. Senare ikwoäll blire party hos mina "gamla" telefonförsäljar-kompisar med temat "riktigt full". Hrmm.. Har inte lust att bli helt åt fanders idag, men lite smålullig e helt 0k.

Aja, nu ska jag oh Huglini dra iväg!

HA DET BÄST, HÄST!

2 kommentarer: