måndag 28 juni 2010

Försöker desperat få tag på en jacka till Hugo...

Den här:
Men den har slutat att produceras så det är ett jävla ståhej. Den hetar iaf Puppia Eskimo, så om ni har en sådan i storlek L eller XL maila fluffigaluna@gmail.com (det går även bra att maila om ni har den andra jackan, bilden under, i någon av dessa storlekar).
Förra året hade han den här (Puppia TGIF i storlek M):
... men den har han tyvärr växt ur. Lite synd med tanke på hur bra han passade i den blåa färgen. Gillade att luvan var avtagbar, för den var mest ivägen.

Ni märker att jag gillar puppia va? Haha har tre selar hemma från dem också. Ni som följt min blogg vet att två av dem är pajj, den första gick sönder i spännet, och även den nya jag fick, så sen fick jag en annan modell (typ basic mörkblå sele) gratis.

Aja... Jag älskar iaf hundkläder så skriv gärna en kommentar, eller maila, om ni har något ni inte använder som ni vill bli av med.
KRAM

P.S Hugo har måtten: Hals: 32 cm Bröst: 47 cm Rygg: ca 38 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar