söndag 20 juni 2010

75 DD... Det trodde jag aldrig!

Har fan alltid haft problem med å köpa BH:ar, men idag! Idag fick jag äntligen löst det! Var ute på stan med min BF å vi råkade gå förbi Change inne på Arkaden: "Kom vi går in!" sa jag. Väl därinne kastade sig expediten över mig, kände på mina bröst å sa: "Du måste ha D eller E" (min pojkvän blev shockad haha och jag ba: "E?!!!" X_x). Sen provade jag typ varenda BH i hela butiken. Nu vet jag, äntligen, att jag har 75 DD. Tack Change! Trodde fan aldrig jag skulle kunna ha D.
Såhär ser en riktig kvinna ut! Fett som hänger å celluliter så det bara skriker om det! Fan va jag är stolt över å väga 72 kg. Mer att älska liksom.

Hoppas ni andra tjejer där ute är nöjda med er själva, för det ska ni fanumej vara!

// Stolt kvinna

BTW... De där skorna, jag skulle byta dem, men då var det fan redan samma fel på det "nya" paret. Far åt helvete ge mig mina pengar tillbaka! (Å det fick jag, sån tur va.)

3 kommentarer:

  1. du är så jäkla grym! be proud !

    SvaraRadera
  2. Är så jävla stolt över dig!!<3

    SvaraRadera
  3. Tack brudar! <3 Det är jag med, över ER! <3

    SvaraRadera