söndag 13 juni 2010

Godagens godagens!

Eller gokväll kanske stämmer in lite bättre hehe. Idag har vart en rikigt skön och flitig dag. Har packat massor och även hunnit med en joggingrunda med min BF. Mådde skit när jag kom hem, trodde jag skulle spy, jag rös å kände mig jättekall. Vet inte vad det är med mig, men min kropp spelar mig ett spratt! Min mage är helt fuckad, har typ alltid ont i den.. *snyft*... Aja... Blir la till å besöka farbror doktorn (HJÄLP!! MER KOSTNADER!).

Sitter å väntar på att min kock ska bli klar. Har denna kväll lyxen att få avnjuta en måltid som min käre bejbi har tillagat, det är verkligen inte ofta det! Det blir spagetti speciale mit ein bisschen kötfärssås mit svampinjoner och massa annan shit, luktar gott ifrån köket iaf.

Måste sluta nu, min BF-ropar, men ni får ha det underbart allihopa! Å som sagt, jag börjar jobba på måndag så jag kommer kanske inte att uppdatera 24-7, men det lär la dyka upp nått inlägg då å då, u know me!

Ha det verkligen bäst nu!
PÖWSSI!!!!

P.S Önska mig lycka till (med att komma i tid till jobbet, inte glömma något, hinna till agilityn m.m...)! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar