lördag 26 juni 2010

Midsommar, midsommar..

Helt ok midsommar ute vid Mjörn. Min pojkvän gick inte å la sig förrän 8 på morgonen. Märkte kl 5 att han inte ens hade varit i tältet över huvudtaget, fick ett sms där det stod "Vi fiskar". WTF?!!! 5 på morgonen! Right... Visst, om det var planerat kunde jag förstått d, men ja menar, asså... De (alla grabbar) hade ju vart uppe hela natten redan. Var asrädd att nån skulle drutta i (man brukar ju inte direkt dricka lugnt på midsommar). Lyckligtvis gick allt bra, men som den mammiga typen jag är blev jag väldigt grinig på dem allihop. De betedde sig faktiskt rätt oansvarigt, det var ju en massa barn med på festen också!

Aja... Bäst att inte ge våra vuxna män alkohol (mer än i "måttliga" mängder). Å SLUTA UPP MED Å KLUNKA UR GIN-FLASKAN PÅ MORGONEN! GÅ Å LÄGG ER ISTÄLLET!!!

Så.. Nu har jag fått ur mig det. Nu blir d bädden å TV.

HARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar