lördag 19 juni 2010

Nya partykläder!

Yo, it's me again!
Mit coole detaljen...
.. und schöne sandalen (haha det lät fult å skriva bara)
Das whole outfit:
Yääääh....
På bilderna är mitt hår ofixat, har endast duschat och fönat det. När jag fixar mitt hår brukar jag använda osis dust it och bed head masterpiece hårspray (för den luktar så gott!).

Ses vi ute i vimmlet? (kommer antagligen va på trägårn eller BLVD)
KRAMIZZ

P.S Hela outfiten (utom leggingsen) gick på 500 kr typ, då fick jag tröjjan från H&M, skorna från Din Sko och skärpet från Lindex. Det behöver inte vara dyrt med partykläder, det gäller att mixa och matcha med billiga, snygga plagg. Skorna skulle jag gärna lägga mycket pengar på, men idag var det sånn tur att det vara rea, så de gick på 299 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar