fredag 16 april 2010

Hejsan hoppsan allaaaaa!

Hur står det till i det fin fina vädret måntro? Själv är jag inlåst i lägenheten och orkar inte ta ner lakanet från fönstret, så nån sol blir det inte för min del (bara när jag går ut med Hugo).

Har noll inspiration att skriva här. Varför skall jag berätta om ett liv som inte har nån mening? Känns rätt ovärt egentligen...

Hur som helst... i mitt meningslösa liv spenderar jag dagarna med att:
1. Se på Charmed, ska börja på season 3 nu
2. Spela Sims 3 (hur fan kan man sitta från 10-18 med ett spel som liknar ett DOCKHUS?!!)
3. Promenera med Hugin (det mest meningsfulla, helt klart!)

Idag ska jag dock spejsa till det lite med lyxmiddag (YEEEY!!!). Igår orkade jag inte så då blev det pizza... MEN! Idag! Då! Då blire å åka av, haha, nej men, jag ska göra fläskotlett (hur d nu stavas), potatis och grönpeppar sås. Till det blir det SJÄLVKLART vin (It's fredag, aight?!).

En till sak att nämna... Jag har vart jätteduktig idag och bokat tid hos den onda tandläkaren och hans medhjälpare till tandhygienister. Huh, bara jag slipper ta kort, det gör FETT ont.

Oh jäklars! Måste in i köket å marinera köttet så det får nån go smak å inte bara.. eumm... "köttigt".

Well, time to go!
Pöwssi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar