lördag 10 april 2010

FUCKING JÄVLA HALSJÄVEL!

Orkar inte meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, vill inte vara kvar... Jag längtar efter... ATT FÅ SLIPPA HALSFLUSS.

Asså, jag är extremely sorry för att jag inte har orkat uppdatera här, men jag har vart sjuk, de har vart påsk m.m. Känner inte heller längre lika mycket inspiration att skriva.

Jag vill inte skriva som "alla andra" som jag gjorde innan, med dagens outfit varje dag m.m. Det vill jag egentligen bara ha som ett plus i kanten. Vad spelar det för roll vilken jäkla outfit jag har idag egentligen?! Det är nämligen ett par lila mysbyxor (som jag fick gratis på BikBok en gång), ett rosa linne från Cubus, ingen BH (det är fett onödigt när man är hemma), svarta strumpor från öööh... kappAhl kanske? och hello kitty-trosor från H&M. Dressed for success, aight?!

Nej vet ni va, nu ska jag fortsätta kolla på Charmed, dax att börja på season 2.

Bye!
Love ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar