tisdag 27 april 2010

AWEMRAEKNGNEAIAWE!!!

Jag är ARG, LEDSEN och BESVIKEN. Det är egentligen en sak som är väldigt stor, men som egentligen är skit samma. Det som betyder något är hur jag blir behandlad. Jag är inte ETT FETT STORT PROBLEM SOM INTE KAN KLARA MIG SJÄLV!!!! TRO MIG! Hade jag kunnat skulle jag inte vara beroende av andra människor. JAG AVSKYR DET!!!!

Vissa verkar tro att jag är en galen idiot som inte fattar att pengar ska sparas. VAD FAN! FÖRRA MÅNADEN LA JAG UNDAN 2800 kr?!!!!! ÄR JAG EN SLÖSAKTIG GRIS SOM INTE TÄNKER PÅ KONSEKVENSERNA DÅ?!?!??!!! NEJ!!!!

Kan ni inte bara behandla mig så som ni skulle ha behandlat en annan person.

JAG TÄNKER INTE BLI LIKADAN!!! FATTA!!!!!!!!!

DET KÄNNS SOM ATT ALLT JAG GÖR INTE HAR BETYTT ETT PISS. JAG BETYDER INTE ETT PISS. JAG ÄR BARA ETT PROBLEM....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar