lördag 27 februari 2010

Ojoj, vilken galen kväll!

Såhär ser kontoret ut där jag jobbar, BTW.
GUUUUD va seg jag är idag! Lite småbakis kanske, men ok. Nu tänkte jag då berätta lite vad gårdagen bestod av.

Klockan 8.45 befann jag mig som vanligt på jobbet i tid för morgonmötet. Efter det körde vi alla igång och arbetade fram till kl 12. Efter lunchen (som varade till kl 13) hade vi lunchmöte, och då skulle vi bara ha ett sälj till, var, innan vi fick åka iväg med taxi till gökboet.

Väl inne på gökboet var det FIGHT mellan Money Grabbers (som hade gula tröjor) och Cash Kings (Svarta tröjor). Jag var då i CK och mötte, i nästan alla grenar, samma tjej. Det låg lika flera gånger (vi körde bäst av 3 på allt), men hon vann ändå alltid tillslut. Lite irriterande, men det var ju bara på skoj egentligen!

Grenarna var bland annat:
  • Tjurridning
  • "Gladiator-fight"
  • "Bungy-run"
  • Toalett race (för JÄVLA kul! Typ trimmade toaletter som åkte i ultra rapid!!!)
När tävlingen var slut meddelades det att MG hade vunnit, å priset var en valfri drink inne på Berså (som vi skulle till senare på kvällen). 

Alla duschade å sen bar det av tillbaks till kontoret för lite mat och alkohol! En del blev redigt på lyset redan då, så det blev utslängda senare från Berså. 

Orkar nog inte skriva så mycket mer, för mitt huvud börjar spöka nu. Men men, ni får ha det toppenbra idag!

Vi höres!
Pöwssi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar