tisdag 23 februari 2010

Internetshopping + bilder!

Min nya Jofama by Kenza party bag!
Hugos nya tröja från doggie.se (av märket Zack&Zoey)
Visst passar han bra i den!
Å så självklart en flum-bild. WAAAH ETT HÅRIGT MOOONNSSSTTTTEEER!
Go kväll på er allihopa! Haft en skön dag? Det har jag. Lr ah... hyfsat iaf... Det är tufft nu på jobbet. Det går verkligen VERKLIGEN dåligt. Sålde bara två idag, men men. Måste fan bryta den här trenden nu! Jag är alldeles för snäll och mesig! Jag måste kaxa till mig, men dessvärre tycker jag bara synd om alla gamla gubbar som berättar sin livs historia för en. De har ingen å prata med, så de fullkomligen ÖSER ut allt över en, jag får inte en syl i vädret, och JAG brukar vara en pratsam person!

Något tips som kan göra mig mer pepp? " Leave it in the comment section beeellooouuuwww" (som Ray William Johnson, equals three, alltid säger på youtube)

Ha re FETT!
Pusselipuwss

3 kommentarer:

  1. Hugo är den sanna rockaren!! Ingen kan hantera en outfit så som han :D

    Jag kan kanske göra dig pepp... du kan alltid ringa till mig och öva. Jag kanske t.o.m inte fattar att det är du :P Prova!!!! Kramkramkramkram <3<3

    SvaraRadera
  2. Va stor han har blivit! Och hårigare! ;)
    Hoppas du har de bra! Och ja, jag har hittat din blogg ;) Hade! Kram / Nadja

    SvaraRadera
  3. JA! Ett riktigt FLUFFMONSTER!!! RAAAWWWR! XD

    SvaraRadera