torsdag 11 februari 2010

Mår inte bra idag...

Nu har jag jobbat ett tag, i ca 2 veckor, vilket ni nog har märkt med tanke på att det var längesen jag bloggade.

Imorse när jag satt på morgonmötet började jag må fruktansvärt illa, men tänkte att det säkert skulle gå över. Icke sanicke då, det höll i sig och mitt mellan alla samtalen var jag tvungen att springa in på dass och ja... ni fattar. Efter det tog jag första bästa buss hem.

Väl hemma var jag själklart utelåst (min BF var på gymmet, och vi har bara ett par nycklar). Sån tur var kom han väl efter en 30-40 min och släppte in mig. Det var så himla skönt att bara komma in och lägga sig i sängen och sova.

Tyvärr hjälpte det inte så mycket så jag får nog stanna hemma från jobbet imorgon också. Suuuck... Vill jobba! Vill ha peeeengar! Men men... Hur fresh e d å säga till en kund "Vänta lite jag ska bara springa å spy!" haha.

Hoppas ni mår lite bättre än mig idag iaf.

Pösspöss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar