onsdag 17 februari 2010

Godismonstret nr 1!

Det är jag det, cause I lööööve candy! Sitter å trycker i mig lite efter middagen, så jäääävla najzz.

Idag hade jag en riktig breaktrough, jag lyckades sälja 5, YEY! Imorgon ska jag fanumej sälja 8 om jag så skall behöva sitta hela natten!

Keep up the good mood and keep on fighting!

Dagen då... Jävligt rolig dag måste jag säga, trots övertid! Vi körde en ballong lek, "the killer", som innebär att man för varje sälj tar en ballong, och sen när ballonghögen är slut går man runt och smäller de andras ballonger tills det bara är en kvar som har en ballong. Denne person möter då det andra projektets vinnare, och den som står sist kvar vinner 1000 spänn! Inte fy skam det! Vi hade även utbildning efter lunch och sen körde vi på stenhårt till kl 20. Inte nog med detta så bjöd de alla på PowerKing. God, i LÖVE this job sometimes!

Peace Folks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar