måndag 11 januari 2010

Tjock?!

Det känner jag mig nu, fet och misslyckad. Sitter och tröstäter för att bli på bättre humör...

Var barnvakt idag och lyckades SJÄLVKLART bränna stuvningen jag gjorde... GREEEAT, bra intryck på killen jag var barnvakt till.... Dessutom smakade maten skit och hela huset luktade bränt. Fy fan, jag vill bara spy!

Men men... Såg att det såldes billig pizza på coop (Grandiosa), så skall ner dit å köpa sen tror jag.

Happ... Årets första semla idag med...

Nej FY vad jag pratar mat, BEEEP BEEEP *VARNING*, nu får jag ta å ge mig. Skall spela spel hela natten.

Vi hörs!
Bajs

2 kommentarer:

  1. HAHA ! antar att det var filip du var barnvakt till? (det var la den 11) i såna fall ere lugnt, han är van vid min och min systers matlagning och den är inte okej

    SvaraRadera
  2. Ja :P Det var det :P Tur det, din syster sa att hon hade bränt potatis en gång när hon skulle koka dem, å hur tusan lyckades hon med det? XD

    SvaraRadera