söndag 10 januari 2010

*Host, host* Gud va d dammar!

Så här ser jag i alla fall ut nuförtiden, ny hårfärg och allt!
Det var bannumej ett bra tag sen jag skrev någonting här. Antar att jag inte behöver bloggen just nu, jag mår ganska bra för tillfället. Jag har alltid haft ett behov av att "skriva av mig" när jag mår dåligt, sååå just nu är det väl helt ok. Det enda jag inte riktigt är nöjd med är min arbetssituation. Jag är timanställd på ett hunddagis, vilket innebär att jag kanske får jobba typ ett tillfälle i månaden! Gosh, det kan ju ingen överleva på, lr hur?! Paniken börjar smyga fram...

Skall försöka skriva ner en affärsidé som har ploppat upp i mitt huvud och se vart arbetsförmedlingen tycker att jag skall vända mig för att kunna förverkliga den.

Ha d bra tills vi hörs igen!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar