onsdag 20 januari 2010

JAG HATAR ARBETSFÖRMEDLINGEN HATAR DEM HATAR DEM HATAR DEM HATAR DEM

JAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR DEM!

Här är mailet till dem som jag "försökte" vara trevlig i:

Hej!
För det första vill jag säga att jag är väldigt missnöjd med ert system och era tjänster. Jag tycker inte att jag som arbetssökande får den hjälp ni utlovar och det känns som att jag alltid måste ta reda på allt på egen hand.

För det andra fick jag en kallelse alldeles nyss som säger att jag inte följer min handlingsplan, när jag var där senast i tisdags förra veckan (den 12 jan 2010). Jag följer visst min handlingsplan, jag kommer alltid till er inom de tider ni har gett mig så det är ni som har gjort fel. Jag minns inte vad hon hette, hon jag var hos, men det var en kvinnlig arbetsförmedlare på ungdomsenheten i ett rum nära där man precis går in till ungdomsenheten. Ni borde ha bättre koll...

BAJS SKIT KORV BLÄÄÄÄÄ... De vet för fan inte om man har vart där eller ej.. HUR JÄVLA DÅLIG KOLL FÅR MAN HA! JAG HATAR SVERIGE, jag tänker flytta, så det så... Sossar å moderater å all jävlans huliganer.. Jag skall bli NUNNA! (SKojja bara, jag dör utan sex). Nej jag ska ta mig fan flytta till skogs å leva på bark å rötter. Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar