onsdag 1 december 2010

Nej NU!

Jag förstår mig inte på folk som länkar sig själva hit och dit, det är inte uppskattat någonstans! UTAV DEN ANLEDNINGEN FINNS B LA NYBLOGGAT.SE, BLOGGPING OCH NYLIGEN.SE!!!

Var bara tvungen att få dampa loss lite... Jag har ALDIRG länkat mig själv i någon annans blogg. Har det funnits med att man kan skriva sin webadress har jag gjort det, men då har jag även skrivit en vettig kommentar till personen i frågas inlägg. Inte bara "HEJ LÄS MIN BLOGG!!", eller typ "KLICKA PÅ DEN HÄR LÄNKEN, KLICKA FÖR FA AN!"... X_x

Sry, men e så jävla trött på folks sätt att försöka värva läsare. Gör som jag, act CP and people love u! Haha nerrå, jag spelar inte... Jag ÄR CP! (inget illa menat till er som har en cpskada nu, jag gillar att använda ordet, men jag har respekt för er, så förlåt...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar