tisdag 23 november 2010

Bara ett snabbt "Hallå"...

Tjenamors alla tanter å göbbar därute!
Fyttihelvete vilken jävla underbar dag det har varit... NAAAAT! Eller tjaaa, den har väl vart ok, men inte direkt den mest fantastiska dagen i mitt liv. Jahapp jahapp, tänker ni. Va skjutsingen snackar tokfian om.. Jo... För vettu vaaa, farbror meeelllkeeerrr... OK JAG SKA SLuta... Sry hihi, can't help it. Jo... Jag har haft en jädrans massa å stå i på jobbet å sen när jag väl kommit ut ur byggnaden var det raka vägen mot bion (Harry, den jäveln, nu var han tillbaks igen!). Förvånansvärt nog somnade jag inte, men jag var i ett slags zombie-mode under hela visningen... Happ... Kul att man har MASSA mer saker att göra här hemma då... Yaaayy! I LOVE MY life... not.

P.S... Hihi jag har den nedre delen av bilden också som de klippt bort ;)

Well then, back to work!
Vi hörs (om jag inte hamnar i graven redan ikväll).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar