tisdag 13 juli 2010

Just d....

Huglini badade i en damm idag hihihi. Inte frivilligt förstås, men ändå! Såhär var det: Jag och Hugo var ute å spatserade (fy fan vilket töntigt ord egentligen X_x) i skogen när jag plötsligt fick för mig att jag skulle släppa honom lös. Det gick förvåndsvärt bra, ända tills han fick vittring på något å stack iväg åt ett helt annat håll. "Näe" tänkte jag "Jag ska fan inte bry mig, han får komma till mig", å så gick jag bara vidare. Efter en stund hörde jag förtvivlade skall inifrån skogen. Jag ropade då på Hugo för att meddela honom att jag fortfarande var kvar. Jag hade stannat vid den såkallade "groddammen" och väntade på honom. Jag hörde hans skall komma närmre och närmre, tills han slutligen var på andra sidan dammen. Jag stod och funderade på vilket håll han skulle komma ifrån när han helt plötsligt tar ett skutt, rakt ut bland vass å hela köret, och simmar till mig. Han gjorde det för min skull! IIH! Stackarn, han var helt shockad när han äntligen lyckats kravla sig upp bland vassen och sprungit fram till mig.
PUSS PÅ DIG MIN GRISIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar