onsdag 4 november 2009

Kollade nyss igenom min blogg...

Det är deprimerande! Jag har verkligen varit en TRAGISK människa. Skulle vilja påstå att det är 1 miljon gånger bättre nu.  Idag tycker jag faktiskt om mig själv som jag är, eller jag försöker i alla fall se mina bästa sidor och vara glad för dem. Det finns faktiskt en hel del saker som jag är bra på, t ex att skriva, jag har god hand med djur och jag är EXTREMT målmedveten.  

Att jag hoppade av högskolan var bra, tror jag. Det kändes som att det var precis det jag behövde. Att stanna upp, tänka på mig själv och vad jag verkligen ville. Visst, livet är inte lätt som arbetslös, men jag överlever. Jag har Hugo och min älskade pojkvän. De peppar mig och får mig att stå ut i denna sega period utan arbete.

Från det ena till det andra, nu skall jag googla lite spel till Mac. Jag är FETT uttråkad.
Pöööwwwsssiss <3

2 kommentarer:

  1. hej gumman, hittade din blogg! Härligt att höra att du har det bra - åh klart att vi är fantastiska. Var stolt över dig själv :-) Kram från mig/ylva

    SvaraRadera
  2. Det skall jag, jag lovar! :)

    Roligt att du hittade hit!

    Kraaaamar <3

    SvaraRadera